Dec 24, 2008

Tête à Tête



Une de mes dernières illsutrations, de la série Tête à Tête, que vous découvrirez dans la mise à jour 2009 de mon site. Parce que j'ai découvert que j'avais quelques lectrices (et lecteurs) anglophones, j'ai décidé d'ESSAYER (siic) de traduire mes textes en anglais.. Soyez indulgents ..!

One of my last illustrations, the series Tête à Tête, that you will discover in the update 2009 of my website. Because I discovered that I had some readers English speakers, I decided to TRY (siic ) to translate my texts into English.. Be indulgent!

2 comments:

jr said...

thank you for the translations!
i'm excited to see how much french i figure out without the english, but really i rarely understand all of it, so this is helpful :)
these are your illustrations???!!! sooo coooolll!!!! i love it!

Claire Leina said...

Thank you ! thank you ! thank you ! :)

 

blogger templates | Make Money Online