Jul 30, 2009

Artificial Owl an incredible website






Aujourd'hui je vous présente l'un de mes blogs preférés : Artificial Owl. "Un site dédié aux plus fascinantes créations abandonnées de l'homme". Plein de fantastiques photos , avec les coordonnées exacts, et leurs histoires en bref. Et pour être tout à fait honnête... c'est le site de mon grand frère. Mais je pense réellement que c'est un site très intéressant et fascinant et je vous encourage vraiment à y jeter un coup d'oeil, parce que je pense que vous pourrez être bluffé, par toutes ces images particulières et ces histoires incroyables.

Today i present you one of my favorite website : Artificial Owl. "
A site dedicated to provide a selection of the Most fascinating abandoned man-made creations" Full of fantastic pictures, the exact location of every of those, and a summarize story. And to be honest... this is my brother's website. But i really think that it's a very interesting and fascinating site, and i really encourage you to take a peek, because i think that you can be bluffed by all these particular pictures, and incredible stories.

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online